08. 11. 2018.

Možda te volim :) / Maybe I love you :)


Iz usputnog razgovora, ponekad svašta izađe… Evo što mi reče moj najdraži (ne)prijatelj ;)

Ne, ne voliš me!
Ti voliš
zamišljenu sliku mene.
Ali ja nisam to.
Ja sam nešto drugo.

I što je, zapravo, ljubav?
Da li je to
misliti na tebe, razmišljati o tebi, sjetiti te se
osjetiti kako mi se srce topi
željeti biti s tobom
očarati te
biti pod tvojom čarolijom
spavati s tobom
ne spavati s tobom
pokazivati ti se
praviti se važan pred tobom
Što?
Što je ljubav, zapravo?
I može li biti ljubavi
među nama?
Kada ćemo uvijek biti razdvojeni?



Najviši oblik Ljubavi je, prema Krišnijevcima, kada su ljubavnici razdvojeni… pa… ;)

During chit chat… sometimes things come out… Here is what my dearest (not)friend told me ;)

No, you don't!
You, like
an imaginary picture of me.
But I am not that.
I am something else.

And what is love, actually?
Is it
thinking on you, about you, remembering you
feeling my hear melt
wishing to be with you
to have you under my spell
to be under your spell
to sleep with you
not to sleep with you
showing myself to you
showing off to you
What?
What is love, actually?
And can there be love
between us?
When we will always be separated?



The highest form of Love according to Vaishnavas is when lovers are separated... so... ;)

Nema komentara:

Objavi komentar